Delegaciones
- Delegaciones
- ¿Qué es la Administración General del Estado en el Territorio?
- Normativa
- Delegaciones del Gobierno
- Delegación del Gobierno en la Comunidad Autónoma de Cataluña
- Delegado del Gobierno
- Actualidad
- Proyectos, Campañas e Información
- Servicios y Directorio
- Subdelegación del Gobierno en Barcelona
- Subdelegación del Gobierno en Girona
- Subdelegación del Gobierno en Lleida
- Subdelegación del Gobierno en Tarragona
Renfe ha registrat un increment del 9,1% en el número de clients que utilitzen el servei de rodalia de Barcelona
11/04/2017
En els tres primers mesos de l’any, Renfe ha registrat un increment del 9,1% en els serveis de rodalia de Barcelona, el que suposa transportar un total de 27,8 milions de viatgers i la incorporació de 2,3 milions de nous clients, respecte al mateix període de 2016.
Malgrat els numerosos episodis d’afectacions derivats de condicions meteorològiques adverses i atropellaments, el mes de març s’ha assolit una puntualitat del 94,16%
Aquestes xifres consoliden el creixement constant que Renfe està duent a terme al servei de rodalia de Barcelona, on l’any passat es va tancar a 108,3 milions de clients i un creixement del 1,6%.
Diàriament en hora punta matinal a l'àmbit de la primera corona metropolitana (relacions amb Barcelona des de Mataró, Granollers, Terrassa, Martorell i Vilanova) ofereix en hora punta 100.000 places.
Reducció anual de 470 milions d’euros en costos externs
Els trens de Renfe són el mitjà més còmode, sostenible, fiable i econòmic en els desplaçaments que es poden fer a Catalunya.
En matèria de sostenibilitat, el número de viatgers de Renfe equival a:
* 91 milions de circulacions de cotxes
* 2 milions d'autobusos
* Estalvi de 1,33 milions de tones CO2
Estalvi de 470 milions d’euros en costos externs, dels que prop de 200 corresponen al canvi climàtic i 110 a la contaminació atmosfèrica local